Wednesday, July 20, 2011

siapa yang keturunan daripada pencipta nasi lemak sila hubungi saya J



pagi tadi saya makan nasi lemak.
saya merasakan bahawa,saya telah merasakan diri saya sedikit bijak daripada biasa
kenapa tau?
sebab saya merasakan bahawa orang yang mencipta nasi lemak ni amatlah bijak orangnya.
hidangan ini sangat terkenal di seantero dunia.
mana2 orang yang berasal dari Malaysia,yang duduk merantau di luar,pasti akan mengakui nasi lemak sebagai identiti Malaysia.
woah.sesi patriotik.
http://farm2.static.flickr.com/1365/1446656890_99386faf80.jpg
gambar nasi lemak yang jelita ini dipinjam tanpa kebenaran dari hungerhunger.blogspot.com/2007_09_01_archive.html

jadi sebab tu saya rasa saya sedikit bijak selepas makan nasi lemak.
tapi kalau nak banyak bijak,
bukan dengan cara banyak makan nasi lemak ye kawan2.
itu banyak cantik nama dia.
nak banyak bijak,
makanlah buah-buahan dan sayur-sayuran sekurang2nya 5 hidangan setiap hari.
banyak buah-buahan mengandungi anti-oksida,vitamin A & C,serta mineral lain yang membantu melengkapkan pemakanan seimbang anda.
sekian.

No comments:

Post a Comment