Wednesday, July 20, 2011

CEMBURU

cemburu

saya cemburu sama encik mutalib saya.

cik,kalau somehow cik terbaca entri ni,ini bukan entri tidak puas hati ye.
dan tolong jangan marah saya tau.terima kasih.

encik mutalib tuhh seorang yang tua hanya beberapa tahun dari saya mungkin.
tapi sudah memiliki pekerjaan tetap hasil memerah otak di universiti. Tu mungkin juga .
dan mendapat pekerjaan yang memang ngam sgt2 dengan kelulusan yg diambil.
plus mendapat offer kerja .

jeles tau.tp bukan dengki.
Tetiba kan . saya ingat balik time praktikal kat BTPN IPOH .
-----
saya cuba sedaya upaya untuk menerapkan di minda bahawa latihan industri merupakan satu perkara yang seronok.
memang lah seronok.kalau kau tahu apa nak kena buat.

yang jadi tak seronok ialah
apabila saya hanya duduk atau berdiri melihat orang buat kerja sehingga mengantuk
apabila saya hanya buat kerja apabila disuruh.oh macam ape ntah
cik,saya bukan salahkan cik tau.
cuma saya macam sedikit tak mengerti.adakah saya harus buat kerja ikut suka macam department itu saya yang punya.
ataupun saya hanya duduk di meja itu sambil main tekan2 dan taip2 kemudian tunggi cik panggil saya?

ni pun gara2 semalam saya text daham
sian dia . L.I di JKR . ouh , saya x dapat imagine daham di sana .oke or not . tp i hope daham oke lahh kan .
kena buat task yg die macam x berapa nak tau nak buat . tp it's oke . yang penting ,sungguh2 kan ?
haih.

ha,mengeluhlah yana.mengeluh.ko ni takde keje len ke.
asyik nak comment jek.



note: hafish (ikanku) sudah selamat dikebumikan di dalm tong sampah.waktu kematian: 0924
notenote: entri ini ditulis semalam dan dijadualkan ke ruang blogosfera hari ini.esok kerja lagihh !


babai :)

No comments:

Post a Comment