Sunday, June 5, 2011

kisah anak yang derhaka ..

assalamualaikum...
hai.. lama x post entry baru :)
tp hari ni n this weeks hari yg x best..
ase macam nak mati...
mcm dah xde kudrat .. x terdaya ..
abah marah kan yana ..
puncanya  ????
oke .. aku sayang kat mak .. so , aku mmg pantang orang sakitkan orang yg aku sayang .. last week , abah beli peti ais baru ..
then suruh pulak mak aku yang sakit tu angkat is yg berat tu ??
ape JADI??? tgan die hampir pecah ..
time tu aku dengah die maki2 mak , marah2 mak ,
aku berlari keluar ,
aku tgok mak terpinga2 tahan sakit kt bawah , abah masih lg mcm tu .. mcm kena rasuk .marahkan mak..
aku paling bengang time tu ,nape xpanggil aku wat keje tu ? xtaw ke mak sakit ? die engat die sorang je sakit ??? HELLO... pikir2 la sikit . aku nanges sambil balut tangan mak..
aku cakap 'abah ,kalau buat keje sambil marah 1 benda ape pun x jadi ...
die melenting ...  cakap aku ni kurang ajar ..
yang die buat isteri die macam tu ??
 TERPELAJARAN KE?
ouh lupe....
die kaya , die ade harta ..
aku ni menumpang je ...
terpulang ,,mana die nak pegi..
mana die nak bawak mak lepas ni.....
pergi lah...
maafkan aku yg hina ni...


moga ALLAH beri petunjuk 1 hari nanti untuk abah ..

p/s LAYAKNYA KEDUDUKAN SEORANG ISTERI TU DIMANA ? KAKI KE ?
BERINGAT SEBELUM MENYESAL..


HIDUP BAIK2 MAK :)

No comments:

Post a Comment