Wednesday, May 4, 2011

polis ronda yang xde kerja malam2 :)

polis: eyh..bahaye taw cik naik moto mlm2 xde lampu ni..
aku : :) (menyengih tayang gigi)..
polis : mintak I/C  dgn lesen..
aku : bg je la dengan muke suci x bersalah..
polis : diana,ni bapak keje ape?(sambil conteng ape benda tah kat notepad die.)
aku : bekas tentera.. muke still cm siput lg ni..
polis : muka cuak.. err..ni baru kena amaran tau.kalo x dah saman ni..
aku: okeh2 tima kasih :) sambil mata mengecil melihat polis tu berlalu pergi..

motif??? lampu moto aku oke je,..x rosak pun taw..aku pun xpaham ape pasal polis tu melakukan aksi kurang bernas tahan aku mlm2 kt petrol palm sambil tnye bpk aku keje ape :) haha

No comments:

Post a Comment