Wednesday, May 18, 2011

malu nya :) ade abang polis suka belanja saya macam2 :)

salam,
hey..first entry ni mmg macam pelik..sebab aku bukan suka polis taw sebelum ni :)
benci gila kat polis..plus2 kalo polis tu area cheras n KL !!!!
and entry kali ni tade kena mengena dengan polis KL,just polis teluk intan..haha
pagi ni yana lepak mastan ghani...sambil pesbukin,sambil blog2,
ngehehe...
minum kopi ais..
lepas tu ade abg polis ni datang...g bekpes kot..
terus sengih2 kat aku..
aku malas nk pandang die..bkn pe..takut tersenyum meleret..mati la nanti kn :)
lepas tu abg tu pun habis makan...die masih senyum lg mcm muka2 die dtg td :)
lepas tu ape jadi ?
time nk bayar,,abg tu beli choki2..sumpah !!!! SWEETNYE tgok polis makan choki2 an.an.an.
aku senyum :) tapi tamo pandang die,nanti aku tergelak..
lepas tu aku tgok die pakai helmet n naik moto die sambil berlalu pergi...ngehehe...
lepas tu pekerja kat mastan tu dtg kat aku n bagi 1 pack choki2 kat aku
die cakap : diik,ni ha abg polis tu bg :)
aku senyum jela.. malu...malu...dulu die penah belanja aku sekali..n kali ni ?? belanja lagi??

thanks abg polis :)

yana taw bukan sume polis stupid macam duda aku tu :)

No comments:

Post a Comment