Tuesday, April 12, 2011

SERIOUSLY.........BENGANG ..??

assalamualaikum...
ok fine.... start dari seminggu cuti arituh..aku demam n suara dah macam mak nyah..
boring gila..
asal call orang mesti dorang x pecaya aku ni yana..
cam sengal jewh..
kerja??
kerja menimbun dan terasa malas nk buat..
hish....
okay2..
ni lg pening..
15/4 ni besday somone yang agak penting bg aku..
perlu wish ke x??
sebab aku rasa die dah belagak dengan aku..
belagak la sebab die ad Iphone sedangkan aku cume ade henpon cap jinjang je..
tet..
ok lah..
x bole lama2..
nanti lg banyak aku merapu..
have a nice day u all..
:)
1 more thing???
kawan aku yang rapat dengan aku sejak kt skola xkenal aku ni sape...cam bodo kan...
bile susa mintk topup kt aku ko egt pulak ea?
bile xde duit,,,bile ade mslah dgn bf ko baru nk cari aku kan???
thanks...!!!!!
aku dah lupa dah zaman sekolah...
xbesh lansung!!! di ulang : X BEST LANSUNG!!!!!!

No comments:

Post a Comment