Monday, April 18, 2011

diari alternative??

:: diari alternative ::

oke..hari ni cuti..
aku xtaw nk buat ape..lepas bangun je tadi aku  terus mandi n then mengadap lappy aku ni..
plan pertama??
aku engat nak shopppin..yup..tapi nk beli ape?tudung?tudung belambak kt umah tu sape nk pakai??hadoi..tu la masalah orang pompuan mcm aku ni..
suka membazir n x berfikir panjang..
pergi pasar?ala..malas..nk mkn kt MCD je hari ni..
okey2 cukup2 la tu yana..

aku rasa minggu ni paling sibuk??yup2..sangat sibuk..bukan pasal kerja atau kerja x siap..tapi pasal melayan kerenah kawan2.sibuk menjadi penasihat  dan macam2 sibuk lagi..korang paham x?tapi dont misunderstanding okay? aku suka dengan kesibukan ni..ia memberi aku banyak pengalaman .dalam menyelesaikan banyak masalah member2,secara x lansung dapat menyelesaikan masalah aku sendiri..

yiyin dan fikri telah menjadi sebahagian hidup aku kini.walaupun yiyin baru muncul kembali tapi die adalah salah seorang member rapat aku masa kat poly tech dulu..


sakit tengkuk!!!







No comments:

Post a Comment