Monday, February 28, 2011

lepaskan lah...andai itu takdirnya..

menuggu satu jawapan yang tidak pasti adalah perkara yg sangat memeritkan..
mungkin lebih kurang sama dengan kerbau yang menuggu masa untuk dikorbankan masa raya haji...
mungkin jugak ibarat orang tua takot nak telan ubat ketika demam....
korang  paham x???
  
 pakcik polis ni....
 almost two weeks....
die x call..
die x reply mesej aku...
ni antara faktor2 yg membuatkan aku acapkali tertekan...ecece...
padahal xde gadoh pon..
kes macam ni selalu sangat buat aku rasa menyampah..n terasa macam nk langgar2 benda yang lalu - lalang  kat depan aku...
x kira la die tu sape..
event die x salah ke..
aku tetap nak langgar die dengar kadar kelajuan maksima..

sumpah aku nk batu ni....
kalo ye pon ko xnk kt aku...
xbole ke cakap kat aku???

No comments:

Post a Comment